W dniach od 29.05.2023 r. do 04.06.2023 r. odbędzie się II tura rejestracji na przedmioty do wyboru i elektywy na rok akademicki 2023/2024 (semestr zimowy oraz letni) na kierunkach Zootechnika oraz Etologia i psychologia zwierząt. W celu rejestracji na zajęcia należy zalogować się na stronie USOSweb oraz kliknąć w zakładkę „Dla studentów” -> „Rejestracje”
Uwaga! Z rejestracji usunięto przedmioty, w których liczba zarejestrowanych studentów była zbyt niska. Studenci Ci są zobligowani do wybrania innych przedmiotów, które umożliwią im uzupełnienie brakujących punktów ECTS.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych, a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych. Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk 'Zapisz zgody i wejdź do serwisu'. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie przycisku 'Ustawienia zaawansowane' i zaznaczenie odpowiedniej opcji. Więcej informacji w 'Polityce prywatności'.
Cel
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji.
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.
Wprowadzenie i cel polityki Chatbot na naszej stronie jest zaprojektowany, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu potrzebnych informacji, odpowiadając na pytania związane z naszymi usługami i produktami. Celem tej polityki jest zapewnienie użytkownikom jasnych informacji na temat funkcji chatbota, zasad korzystania z niego, ochrony danych użytkowników oraz odpowiedzialności związanej z jego używaniem.
Zakres działania chatbota Chatbot jest programowany, aby odpowiadać na pytania dotyczące naszych usług, procedur, wsparcia technicznego oraz innych informacji związanych z działalnością naszej uczelni. Nie jest przeznaczony do udzielania porad osobistych, medycznych czy prawniczych lub też politycznych.
Zasady interakcji z użytkownikiem Zachęcamy użytkowników do korzystania z chatbota w celu uzyskania szybkich odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Podczas interakcji z chatbotem prosimy o nieudostępnianie wrażliwych danych osobowych. W przypadku potrzeby bezpośredniego kontaktu z pracownikiem naszej uczelni, chatbot przekieruje użytkownika do odpowiedniej osoby podając dane kontatkowe.
Bezpieczeństwo i ochrona danych Dbamy o bezpieczeństwo i prywatność danych naszych użytkowników. Wszelkie informacje przekazane chatbotowi są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym z RODO. Dane zostają tylko wyłącznie w systemie uczelni.
Ograniczenia odpowiedzialności Informacje udzielone przez chatbota mają charakter ogólny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne porady. Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte na podstawie informacji otrzymanych od chatbota. W przypadku potrzeby uzyskania specjalistycznej porady, zalecamy bezpośredni kontakt z kwalifikowanymi pracownikami.
Dostępność i obsługa problemów technicznych Chatbot jest dostępny 24/7, jednak jego działanie może być czasowo ograniczone z powodu prac konserwacyjnych lub awarii. W przypadku napotkania problemów technicznych lub błędów w działaniu chatbota, prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego.
Aktualizacje i zmiany w polityce Polityka używania chatbota może być aktualizowana w celu odzwierciedlenia zmian w funkcjonalności chatbota lub przepisach prawa. Wszelkie zmiany ewentualnie będą komunikowane użytkownikom za pośrednictwem naszej strony internetowej i innych kanałów komunikacji.