Microsoft Office 365
Office 365 daje możliwość tworzenia dokumentów (Word), arkuszy kalkulacyjnych (Excel), prezentacji multimedialnych (PowerPoint), to dostęp do poczty e-mail (Outlook), dokumentów, kontaktów i kalendarzy niezależny od lokalizacji. Wykorzystując Office Web Apps, stworzymy takie same dokumenty, arkusze kalkulacyjne lub prezentacje jak w wersjach instalowanych.
Obsługa dowolnego programu możliwa jest tylko za pomocą przeglądarki, dzięki czemu dostęp do własnych programów i plików uzyskamy na dowolnym komputerze. Office 365 Edu A2 jest dostępny z dowolnego miejsca, zawsze tam gdzie jest tylko dostęp do Internetu.
Office 365 działa na komputerach PC i tabletach z systemem Windows XP i nowszych, na komputerach Mac z systemem Mac OS X w wersji 10.6 i nowszych oraz na iPadach z systemem iOS w wersji 7.0 i nowszych, oraz na tabletach z systemem Android w wersji KitKat 4.4 i nowszych.
Użytkownicy pakietów Office 2007, Office 2010 i nowszych mogą bezpośrednio otwierać dokumenty utworzone w najnowszej wersji aplikacji pakietu Office. Klienci używający starszych wersji pakietu Office powinni pobrać i zainstalować pakiet zgodności.
Utworzone dokumenty można przechowywać w przestrzeni dyskowej online OneDrive lub lokalnie na komputerze PC lub Mac.
Microsoft Teams jest częścią usługi Office 365. Jest to system zawierający zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej, pozwala na tworzenie wideokonferencji, prowadzenia zajęć, egzaminów, współdzielenie zasobów.
Dostęp do usługi Office 365 pod adresem https://portal.office.com
Jak uzyskać dostęp
Pracownicy
Każdy pracownik ma dostęp do systemu.
Doktoranci, studenci
W celu uzyskania/odzyskania hasła do usługi Office365/Microsoft Teams, proszę wysłać wiadomość mail na adres helpdeskURK@urk.edu.pl. W treści wiadomości proszę podać: Imię i Nazwisko oraz numer albumu/indeksu. Wiadomość mail musi być wysłana z konta e-mail który mają Państwo podany w systemie USOS.
Dodatkowe materiały
- Microsoft 365 (wcześniej Microsoft Office 365) - Instrukcja logowania, instrukcja korzystania, FAQ
- Microsoft Teams - Instrukcja logowania, instrukcja korzystania, FAQ
Pomoc
Odzyskiwanie hasła
Proszę wysłać wiadomość mail na adres helpdeskURK@urk.edu.pl. W treści wiadomości proszę podać: Imię, Nazwisko, numer albumu/indeksu, wydział oraz kierunek studiów. Wiadomość mail musi być wysłana z konta e-mail który mają Państwo podany w systemie USOS.
Proszę nie wysyłać wiadomości email o zmianę hasła kilkukrotnie. Hasła są resetowane na bieżąco a informacja wysyłana do użytkowników. Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń czas odpowiedzi może wynieść od 24 do 48 godzin!
W razie problemów z logowaniem proszę kontaktować się z Działem Informatyki
- ul. Czysta 21 (pokój 29), 31-121 Kraków
- helpdeskURK@urk.edu.pl
- +48 (12) 662 44 44