WHIBZ - logo

Wydział

Hodowli i Biologii Zwierząt

Godło Polski
  1. Przewodnicząca: Prof. dr hab. inż. Monika Bugno-Poniewierska
  2. prof. dr hab. inż. Anna Hrabia
  3. dr hab. inż. Małgorzata Szczęsna, prof. URK
  4. dr inż. Jadwiga Flaga, prof. URK
  5. dr hab. inż. Joanna Kochan, prof. URK
  6. dr inż. Łukasz Migdał, prof. URK
  7. dr inż. Marta Basiaga
  8. dr inż. Mateusz Okrutniak
  9. dr inż. Joanna Pokorska
    Dwóch przedstawicieli studentów

Do podstawowych zadań należy:

  • analiza zgodności koncepcji kształcenia na kierunku studiów z Misją i Strategią Uczelni;
  • definiowanie właściwej dla kierunku i poziomu studiów sylwetki absolwenta;
  • dokonywanie modyfikacji w programie(ach) studiów, wynikających ze zmiany zapisów w prawie powszechnie obowiązującym i przepisach wewnętrznych Uczelni oraz z zaleceń Polskiej Komisji Akredytacyjnej, działań doskonalących USZJK lub wynikających z analizy potrzeb rynku pracy;
  • dbałość o zapewnienie właściwej konstrukcji programu(ów) studiów (koncepcja, cele kształcenia i efekty uczenia się);
  • współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i z otoczeniem społeczno-gospodarczym w konstruowaniu, realizacji i doskonaleniu programu(ów) studiów;
  • monitorowanie realizacji programu(ów) studiów (treści programowe, harmonogram, formy i organizacja zajęć, metody kształcenia, praktyki zawodowe, organizacja procesu nauczania i uczenia się);
  • monitorowanie infrastruktury i zasobów edukacyjnych wykorzystywanych w procesie kształcenia na kierunku oraz proponowanie działań doskonalących;
  • monitorowanie kompetencji, doświadczenia, kwalifikacji i liczebności kadry prowadzącej kształcenie na kierunku oraz rozwoju i doskonalenia kadry;
  • opracowanie oraz doskonalenie merytorycznych i technicznych wytycznych dotyczących przygotowania prac dyplomowych na kierunku;
  • opiniowanie zgodności propozycji tematów i zakresu prac dyplomowych z kierunkiem i poziomem studiów oraz weryfikacja kompetencji promotorów w tym zakresie;
  • zgłaszanie Przewodniczącemu Rady wszelkich trudności oraz inicjatyw związanych z właściwą realizacją procesu kształcenia na kierunku;
  • inne zadania zlecone przez Dziekana, dotyczące danego kierunku studiów